Shoppa!<3

Tjabba<3
Jag kom nyss hem från storheden:)
Jag Ida Ingela och mamma har varit på RUSTA och någon affär jag inte kommer i håg vad den heter<3(lol)
Jag köpte is saker och en dricka:D
Men nu hör jag på Taylor Swift Love storys:))
Jag kommer inte på någon bra låt mer än den just nu:p
Ni får gärna skriva om ni vet någon bra låt och om ni gillar Taylor Swift Love storys<3
Jag behövde gå ut så jag bloggar här ute ist :p
Pappa och hans kompis Pelle har nyss byggt klart vårt tak på huset och nu ska dom bygga en ny bro och altan:))
Jag har typ suttit framför datorn hela dagen för att ingen kompis e hemma:(
Kompisar, stallet och familjen/släkten e livet<3
Taket har blivit fint men det passar inte så mkt till hus färgen så jag vill måla om huset men dom har nog med jobb:p
Puss<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0