Hur lik mej e du? Testa!=)

Jag ska göra ett test och då kan ni se hur lik mej ni är jenom att kryssa i sakerna ni är/har m.m och sen skickar ni det i en kommentar:p
Om ni te x har 3 samma som mej på utseende så skriver ni 3 där det står en nolla:)

Utseende:

Brunett ( )
Bruna ögon ( )
Långt hår ( )
Kort ( )
0/4

Hur det ser ut/ är hemma

Lungt oftast men lite galet ibl :D( )
En mamma en pappa och en stora syster ( )
Bor i ett hus ( )
Har sex stycken rum i huset ( på övervåningen) ( )
Har ett eget rum ( )
Har någon som hyr där nere ( )
Har en källare ( )
Har en vind ( )
Har ett stort rum ( )
Har 4 datorer hemma ( )
0/11

Fritiden:

Blogga ( )
Rida ( ) 
Kompisar ( )
Familjen ( )
Släkten ( )
Datorn ( )
Tv ( )
Ute ( )
Stallet ( )
smsa ( )
0/10

Övrigt:
 Mellan 8-17 år ( )
Favvo färg grön, svart, vit och knall rosa ( )
Går på ridskola ( )
Har haft 2 hästar ( )
Gillar pinglass mer än stora glassar ( )
E en tjej ( )
0/6

Sen när du gjort klart allt kan du se alla lik heter mellan oss:p
Puss<3   

Kommentarer
Postat av: Thaikalle

Fin blogg som du har

Idag är min gibbonapa Seagame med på aftonbladet.se

Webb-tv.

Gå in och titta, lyssna det är alltid samma tragiska historia för dom utrotningshotade små trädtrollen.

2009-07-29 @ 16:39:14
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: tack<3

Jag kanske gör det sen för jag ska skriva ett inlägg sen ska jag fara:D

2009-07-29 @ 16:41:14
URL: http://ccjenniecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0