Hemma!

Ja nu e jag hemma och ska vara med Ida, Ida, My och Alicia på camping<3:))
Våran morbror Sture och hanns sambo Sussi vill fara till Malaysia och vi ska kanske följa! ( Min pappa kommer från Malaysia)
Men det e nästa år om vi ska det:))
 Mamma och pappa säger att dom måste jobba:(
Men kanske i början av sommar lovet nästa år:))
*Håller tummarna*
Om vi ska far ska vi vara 1 och en halv vecka i Malaysia och 1 vecka i Borneå ( stavning?)
Bilderna kan ta ett tag att ladda upp för jag e lte slö och orkar inte ladda upp dom men ska försöka att orka:)):D<3

Det ser jätte kul ut att åka den men jag vågade inte:p
Det e i Malaysia<3( världens bästa ställe)

Puss<'3

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

minns du den här gamla godingen med jimmy jansson? (= http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/jimmy-jansson-jag-brukar-ha-tur.html#comment

2009-07-29 @ 20:45:01
Postat av: Jennie

sv: Ehm? Ja det gör jag väl...:)

2009-07-29 @ 21:37:53
URL: http://ccjenniecc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0